Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) (1985.09-1987.12) 75km » OX 126D mahle
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii Station Wagon (c1_v, C3_v) 1.5 (c12v) (1985.09-1987.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 126D MAHLE

OX 126D Filtr oleju MAHLE
54.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Poniedziałek
:2 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numery handlowe:

78756207

numer części:

OX 126D

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]159
Średnica [mm]83,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]29
Średnica wewnętrzna 3 [mm]29,0
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 126D MAHLE

numery OEM:
BMW      11422246131
BMW      2246131
BMW      8515084
GMC      90542604
OPEL      5650307
OPEL      5650308
OPEL      650318
OPEL      90542399
OPEL      90542604
OPEL      93180093
ROVER      STC3350
VAUXHALL      90542604
VAUXHALL      93180093
LAND ROVER      STC3350

Zastosowanie Filtr oleju OX 126D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.