Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 341D mahle

Filtr oleju OX 341D MAHLE

OX 341D Filtr oleju MAHLE
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

70327027

numer części:

OX 341D

dostawca:

MAHLE

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 72
Średnica [mm] 65,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 33
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 9,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 341D MAHLE

numery OEM:
AUDI      03C109210G
AUDI      03C109210N
AUDI      03C115403A
AUDI      03C115403B
AUDI      03C115403C
AUDI      03C115403D
AUDI      03C115403E
AUDI      03C115403F
AUDI      03C115562
AUDI      03C115577A
AUDI      3C115403A
AUDI      3C115403B
AUDI      3C115403D
SEAT      03C115562
SKODA      03C115562
VOLKSWAGEN      03C115562
VAG      03C109210G
VAG      03C109210N
VAG      03C115403A
VAG      03C115403B
VAG      03C115403C
VAG      03C115403D
VAG      03C115403E
VAG      03C115403F
VAG      03C115562
VAG      03C115577A
VAG      3C115403A
VAG      3C115403B
VAG      3C115403D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 341D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.