Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro (2019.11-???) 299km » OX 351D mahle
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 50 Tfsi E Quattro (2019.11-???) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 351D MAHLE

OX 351D Filtr oleju MAHLE
mahle OX 351D
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

70388112

numer części:

OX 351D

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]104
Średnica [mm]65,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]20
Średnica wewnętrzna 3 [mm]19,5
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 351D MAHLE

numery OEM:
HYUNDAI      263102A510
HYUNDAI      263102A520
HYUNDAI      263102A610
HYUNDAI      26320-3C300
HYUNDAI      263202A500
HYUNDAI      263202A501
HYUNDAI      263203C250
HYUNDAI      263203C30A
HYUNDAI      263203C700
HYUNDAI      263203F100
HYUNDAI      263303C300
HYUNDAI      S263202A500
KIA      263202A500
KIA      263202A501
KIA      263203C250
KIA      263203C30A
KIA      263203C700
KIA      263203F100
KIA      263303C300
KIA      S263202A500
KIA      S263203C250
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 351D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.