Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën C5 II (RC_) 1.6 HDi (RC8HZB) (2004.09-???) 109km » OX 399D mahle
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii (rc_) 1.6 Hdi (rc8hzb) (2004.09-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 399D MAHLE

OX 399D Filtr oleju MAHLE
mahle OX 399D
Filtr oleju OX 399D
OX 399D
mahle OX 399D Filtr oleju
Filtr oleju OX 399D mahle
Filtr oleju OX 399D mahle
89.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

70377390

numer części:

OX 399D

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]98
Średnica [mm]53,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]18
Średnica wewnętrzna 3 [mm]18,0
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]62,6
Grubość [mm]2,4
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 399D MAHLE

numery OEM:
ALFA ROMEO      71741042
ALFA ROMEO      71741210
ALFA ROMEO      71773824
FIAT      71741042
FIAT      71741210
FIAT      71773824
GMC      12593333
GMC      93186310
OPEL      12593333
OPEL      5650363
OPEL      9006181
OPEL      93186310
SAAB      93186310
VAUXHALL      9006181
VAUXHALL      93186310
CHEVROLET      19303249
CHEVROLET      25177917
CHEVROLET      92149006
CADILLAC      19114105
CADILLAC      92149006
CADILLAC      93186310
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 399D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.