Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 401D mahle

Filtr oleju OX 401D MAHLE

OX 401D Filtr oleju MAHLE
mahle OX 401D
Filtr oleju OX 401D
OX 401D
mahle OX 401D Filtr oleju
Filtr oleju OX 401D mahle
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

70360323

numer części:

OX 401D

producent:

MAHLE

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 105
Średnica [mm] 56,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 9,3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 401D MAHLE

numery OEM:
ALFA ROMEO      55594651
ALFA ROMEO      71744410
ALFA ROMEO      73504179
FIAT      0000073504179
FIAT      55594651
FIAT      71744410
FIAT      73504179
GMC      55353324
GMC      55594651
GMC      5650359
GMC      93185674
OPEL      55594651
OPEL      5650359
OPEL      650172
OPEL      93185674
OPEL      95526685
SAAB      93185674
VAUXHALL      55594651
VAUXHALL      93185674
VAUXHALL      95526685
CHEVROLET      55594651
CHEVROLET      93185674
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 401D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.