Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 E (1992.07-1996.01) 115km » OX 414D2 mahle
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Avant (8c5) 2.0 E (1992.07-1996.01) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 414D2 MAHLE

OX 414D2 Filtr oleju MAHLE
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

70513623

numer części:

OX 414D2

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]67
Średnica [mm]68,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm]28
Średnica wewnętrzna 3 [mm]27,5
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 414D2 MAHLE

numery OEM:
SUBARU      0415231110
SUBARU      415231110
TOYOTA      0415231110
TOYOTA      04152YZZA8
TOYOTA      415231110
LEXUS      0415231110
LEXUS      04152YZZA8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 414D2 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.