Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro (1994.06-1997.10) 230km » OX 556D mahle
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) S6 Turbo Quattro (1994.06-1997.10) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 556D MAHLE

OX 556D Filtr oleju MAHLE
mahle OX 556D
Filtr oleju OX 556D
OX 556D
mahle OX 556D Filtr oleju
Filtr oleju OX 556D mahle
65.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

70385082

numer części:

OX 556D

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]141
Średnica [mm]91,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]16
Średnica wewnętrzna 3 [mm]37,8
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]95,0
Grubość [mm]4,0
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 556D MAHLE

numery OEM:
AUDI      07Z115466A
AUDI      07Z115562
AUDI      7Z115466A
VAG      07Z115466A
VAG      07Z115562
VAG      7Z115466A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 556D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.