Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Citroën DS4 (NX_) 1.6 HDi 115 (2012.08-2015.07) 114km » TI 245 88 mahle
wybrany samochód: 
Citroën Ds4 (nx_) 1.6 Hdi 115 (2012.08-2015.07) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia TI 245 88 MAHLE

TI 245 88 Termostat układu chłodzenia MAHLE
292.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 7 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

72389448, 72389450

numer części:

TI 245 88

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
nr EAN4009026952696
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TI 245 88 MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, GIULIETTA, MITO, SPIDER, CHEVROLET MALIBU, FIAT BRAVO, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DUCATO 1.6D/1.9D/2.0D 06.06-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55241963
ALFA ROMEO      55241970
ALFA ROMEO      55242072
ALFA ROMEO      71749243
ALFA ROMEO      71752861
ALFA ROMEO      71770215
CHRYSLER      00K68169853AA
CHRYSLER      00K68219747AA
CHRYSLER      68219747AA
CHRYSLER      K68169853AA
CHRYSLER      K68219747AA
FIAT      0000055241963
FIAT      0000055241970
FIAT      0000055242072
FIAT      55241963
FIAT      55241970
FIAT      55242072
FIAT      71749243
FIAT      71752861
FIAT      71752884
FIAT      71770215
GMC      55573003
OPEL      0000055241963
OPEL      0851117
OPEL      1338027
OPEL      55241963
OPEL      55573003
OPEL      851117
SUZUKI      1852862M00
SUZUKI      1852862M00000
SUZUKI      1852879J80000
SUZUKI      1852879J81
SUZUKI      1852879J81000
VAUXHALL      55241963
VAUXHALL      55573003
CHEVROLET      55573003
JEEP      68219747AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TI 245 88 MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TI 245 88 MAHLE:

Cezary, Radzanowo
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zgórsko (gm Sitkówka Nowiny)
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.