Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0003 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0003 MAXGEAR

13-0003 Cewka zapłonowa MAXGEAR
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

MG-00209

numer części:

13-0003

dostawca:

MAXGEAR

Technika połączeń SAE-Kontaktfeder
Technika połączeń Spark Spring
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Ilość połączeń 1
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 3
Długość wraz z wtyczką [cm] 18
nr EAN 5907558571196

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0003 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA BMW X1/X3/Z3/Z4 1.6-6.0 00-

Cewka zapłonowa 13-0003 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

ROLLS-ROYCE

SILVER SERAPH, CORNICHE V, PHANTOM VII, GHOST I, PHANTOM VII Drophead Coupe, PHANTOM VII coupe, WRAITH

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0003 producenta MAXGEAR

BMW

0495289, 1712219, 1712223, 12130148594, 12130390064, 12130495289, 12131712219, 12131712223, 12137551260, 12137594938, 12137841558, 7551260, 7841558

numery OEM:
BMW      0 495 289
BMW      1 712 219
BMW      1 712 223
BMW      12 13 0 148 594
BMW      12 13 0 390 064
BMW      12 13 0 495 289
BMW      12 13 1 712 219
BMW      12 13 1 712 223
BMW      12 13 7 551 260
BMW      12 13 7 594 938
BMW      12 13 7 841 558
BMW      7 551 260
BMW      7 841 558

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0003 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.