Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0193 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0193 MAXGEAR

13-0193 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0193
65.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

MG-00249

numer części:

13-0193

dostawca:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Ilość biegunów 3
Technika połączeń SAE/DIN
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
nr EAN 5902659785695

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0193 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA SUZUKI BALENO 1,3/1,6 16V -06

Cewka zapłonowa 13-0193 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0193 producenta MAXGEAR

SUZUKI

3340062J00, 3340065G00, 3340065G01, 3340065G02

FIAT

71742420

numery OEM:
ALFA ROMEO      71742420
FIAT      71742420
LANCIA      71742420
SUZUKI      33400-62J00
SUZUKI      33400-65G00
SUZUKI      33400-65G01
SUZUKI      33400-65G02
FERRARI      71742420
MASERATI      71742420
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0193 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.