Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.0 TFSI (2005.06-2011.08) 170km » 13-0228 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.0 Tfsi (2005.06-2011.08) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA FORD B-MAX 1,0 12- 13-0228 MAXGEAR

13-0228 CEWKA ZAPŁONOWA FORD B-MAX 1,0 12- MAXGEAR
maxgear 13-0228
CEWKA ZAPŁONOWA FORD B-MAX 1,0 12- 13-0228
77.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.
: >10 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

13-0228

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków3
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Napięcie [V]12
Liczba zestyków3
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA FORD B-MAX 1,0 12- 13-0228 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA FORD B-MAX 1,0 12-
numery OEM:
FORD      1760593
FORD      1776803
FORD      1827901
FORD      CM5G12A366BA
FORD      CM5G12A366CA
FORD      CM5G12A366CB
zamienniki:
245375
brak
VALEO
V25-70-0031
brak
VEMO

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA FORD B-MAX 1,0 12- 13-0228 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.