Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 1.4 TSI iV (2019.08-???) 156km » 130367 maxgear
wybrany samochód: 
Skoda Superb Iii Kombi (3v5) 1.4 Tsi Iv (2019.08-???) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA SUBARU FORESTER 2,0 TURBO 98- 130367 MAXGEAR

130367 CEWKA ZAPŁONOWA SUBARU FORESTER 2,0 TURBO 98- MAXGEAR
maxgear 130367
CEWKA ZAPŁONOWA SUBARU FORESTER 2,0 TURBO 98- 130367
54.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

130367

dostawca:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków3
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze śrubą
Napięcie [V]12
Liczba zestyków3
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze śrubą

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA SUBARU FORESTER 2,0 TURBO 98- 130367 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA SUBARU FORESTER 2,0 TURBO 98-
numery OEM:
SUBARU      22433-AA390
SUBARU      22433-AA420
SUBARU      22433-AA421
SUBARU      22433-AA560
SUBARU      22433-AA561
zamienniki:
DMB951
brak
LUCAS ELECTRICAL
JM5397
brak
JANMOR
245810
brak
VALEO
80440
brak
FAE
80474
brak
FAE

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA SUBARU FORESTER 2,0 TURBO 98- 130367 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.