Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mercedes-benz AMG GT (X290) 43 EQ Boost 4-matic+ (290.659) (2018.09-???) 367km » 130371 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Amg Gt (x290) 43 Eq Boost 4-matic+ (290.659) (2018.09-???) 367km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA FIAT 500X 1,6 14- 130371 MAXGEAR

130371 CEWKA ZAPŁONOWA FIAT 500X 1,6 14- MAXGEAR
maxgear 130371
CEWKA ZAPŁONOWA FIAT 500X 1,6 14- 130371
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:4 szt.

    Ocena:
numer części:

130371

dostawca:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA FIAT 500X 1,6 14- 130371 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA FIAT 500X 1,6 14-
numery OEM:
CHRYSLER      55242 406
FIAT      46344869
FIAT      55242406
JEEP      55242 406

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA FIAT 500X 1,6 14- 130371 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.