
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 0,1 |
| Wydatek [l/h] | 900 |
| Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) | IP6K7 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 18-0871 MAXGEAR
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
1718350064, 1978350064, 2048350364, 2115060000, 2118350064, 2118350164, 2118350264, 2118350364, 2215000486, 6398350064, A1718350064, A1978350064, A2048350364, A2115060000, A2118350064, A2118350164, A2118350264, A2118350364, A2215000486, A6398350064
2E0965521, 2E0965559
| MERCEDES-BENZ | 171 835 00 64 | |
| MERCEDES-BENZ | 197 835 00 64 | |
| MERCEDES-BENZ | 204 835 03 64 | |
| MERCEDES-BENZ | 211 506 00 00 | |
| MERCEDES-BENZ | 211 835 00 64 | |
| MERCEDES-BENZ | 211 835 01 64 | |
| MERCEDES-BENZ | 211 835 02 64 | |
| MERCEDES-BENZ | 211 835 03 64 | |
| MERCEDES-BENZ | 221 500 04 86 | |
| MERCEDES-BENZ | 639 835 00 64 | |
| MERCEDES-BENZ | A 171 835 00 64 | |
| MERCEDES-BENZ | A 197 835 00 64 | |
| MERCEDES-BENZ | A 204 835 03 64 | |
| MERCEDES-BENZ | A 211 506 00 00 | |
| MERCEDES-BENZ | A 211 835 00 64 | |
| MERCEDES-BENZ | A 211 835 01 64 | |
| MERCEDES-BENZ | A 211 835 02 64 | |
| MERCEDES-BENZ | A 211 835 03 64 | |
| MERCEDES-BENZ | A 221 500 04 86 | |
| MERCEDES-BENZ | A 639 835 00 64 | |
| VOLKSWAGEN | 2E0 965 521 | |
| VOLKSWAGEN | 2E0 965 559 |
Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 18-0871 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.