Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 26-1485 maxgear

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1485 MAXGEAR

26-1485 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1485
25.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0048

numer części:

26-1485

dostawca:

MAXGEAR

Długość [mm] 105,4
średnica zewnętrzna [mm] 58,0
średnica zewnętrzna [mm] 55,5
Ciężar [kg] 0,08
nr EAN 5903364310134

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1485 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW VW DSG A3/TT/OCTAVIA/LEON/CADDY 1,9TDI/2,0TDI/2,0TFSI KPL Z USZCZELKą

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1485 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1485 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

02E305051B, 02E305051C, 02E305051D, 02E398051, 2E305051B, 2E305051C, 2E305051D, 2E398051

SEAT

02E305051B, 02E305051C, 02E398051, 2E305051B, 2E305051C, 2E398051

SKODA

02E305051B, 02E305051C, 02E398051, 2E305051B, 2E305051C, 2E398051

AUDI

02E305051B, 02E305051C, 02E398051, 2E305051B, 2E305051C, 2E398051

numery OEM:
AUDI      02E 305 051 B
AUDI      02E 305 051 C
AUDI      02E 398 051
AUDI      2E 305 051 B
AUDI      2E 305 051 C
AUDI      2E 398 051
SEAT      02E 305 051 B
SEAT      02E 305 051 C
SEAT      02E 398 051
SEAT      2E 305 051 B
SEAT      2E 305 051 C
SEAT      2E 398 051
SKODA      02E 305 051 B
SKODA      02E 305 051 C
SKODA      02E 398 051
SKODA      2E 305 051 B
SKODA      2E 305 051 C
SKODA      2E 398 051
VOLKSWAGEN      02E 305 051 B
VOLKSWAGEN      02E 305 051 C
VOLKSWAGEN      02E 305 051 D
VOLKSWAGEN      02E 398 051
VOLKSWAGEN      2E 305 051 B
VOLKSWAGEN      2E 305 051 C
VOLKSWAGEN      2E 305 051 D
VOLKSWAGEN      2E 398 051
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1485 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1485 MAXGEAR:

Bogusław, Sulejów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kostrzyn
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.