Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Lancia KAPPA SW (838_) 2.4 JTD (838BL1AA) (1998.06-2001.10) 136km » 26-1674 maxgear
wybrany samochód: 
Lancia Kappa Sw (838_) 2.4 Jtd (838bl1aa) (1998.06-2001.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 26-1674 MAXGEAR

26-1674 Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1674
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 26-1674
137.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0074

numer części:

26-1674

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Liczba otworów do mocowania24
nr EAN5903364358389
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 26-1674 MAXGEAR

MISKA OLEJU SKRZYNI AUT. BMW 3/5/6/7/X3/X5/X6 04-14 25-35D/JAGUAR XF 08-/XJ/XK/LAND ROVER KPL Z FILTREM, USZCZELKą I îRUBAMI
numery OEM:
BMW      24 11 0 403 404
BMW      24 11 7 519 359
BMW      24 11 7 522 923
BMW      24 11 7 571 227
BMW      24 15 2 333 903
JAGUAR      02C6715
JAGUAR      C2C38963
LAND ROVER      LR007474
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 26-1674 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 26-1674 MAXGEAR:

Krzysztof, Kostrzyn
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Sulejów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.