Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Volkswagen GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro (1988.08-1991.07) 98km » 26-1707 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Ii (19e, 1g1) 1.8 Syncro (1988.08-1991.07) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1707 MAXGEAR

26-1707 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1707
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.
:10 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

26-1707

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,336
uwzględnić informację serwisową
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1707 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW DB W203/W211/W463/W163/W140/W220/W221 Z USZCZELKą, BEZ WTYCZKI, WTYCZKA POD INDEKSEM 27-0678
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 000 00 08 84
MERCEDES-BENZ      000 000 00 08 84 S1
MERCEDES-BENZ      140 271 00 60
MERCEDES-BENZ      140 271 00 60 S1
MERCEDES-BENZ      140 271 00 80
MERCEDES-BENZ      140 271 00 80 S1
MERCEDES-BENZ      140 277 00 95
MERCEDES-BENZ      140 277 00 95 S2
MERCEDES-BENZ      140 990 46 01
MERCEDES-BENZ      140 990 46 01 S1
MERCEDES-BENZ      203 540 02 53
MERCEDES-BENZ      203 540 02 53 S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1707 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1707 MAXGEAR:

Bogusław, Sulejów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kostrzyn
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.