Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Lancia YPSILON (843_) 1.3 D Multijet (843.AXF11, 843.AXF1A, 843.AXM11,... (2006.09-2011.12) 75km » 26-2046 maxgear
wybrany samochód: 
Lancia Ypsilon (843_) 1.3 D Multijet (843.axf11, 843.axf1a, 843.axm11,... (2006.09-2011.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-2046 MAXGEAR

26-2046 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-2046
Filtr oleju 26-2046
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-1832

numer części:

26-2046

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]57,5
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]112,5
Średnica wewnętrzna [mm]21,5
nr EAN5903766363592
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-2046 MAXGEAR

FILTR OLEJU DB BM 118,177,415 DACIA DUSTER II, RENAULT KADJAR MEGANE IV 10.12->
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      608 184 01 00
RENAULT      15 20 925 67R
DACIA      152092567R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-2046 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-2046 MAXGEAR:

Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.