Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » katalizator » 27-6095 maxgear

KATALIZATOR CITROEN C4/ 307 1,6 16V 27-6095 MAXGEAR

27-6095 KATALIZATOR CITROEN C4/ 307 1,6 16V MAXGEAR
maxgear 27-6095
476.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

27-6095

dostawca:

MAXGEAR

do normy emisji spalin producentaUp to Euro 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KATALIZATOR CITROEN C4/ 307 1,6 16V 27-6095 MAXGEAR

KATALIZATOR CITROEN C4/ 307 1,6 16V

KATALIZATOR CITROEN C4/ 307 1,6 16V 27-6095 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE KATALIZATOR CITROEN C4/ 307 1,6 16V 27-6095 producenta MAXGEAR

PEUGEOT

1706H2, 1731EK, 1731HL, 1731HN, 1731HP, 1731HQ, 1731HR, 1731JR, 1731NN, 1731NQ, 1731P9, 1731PQ, 1731PR, 1731R0, 1731T4, 1731T5, 1731T6

numery OEM:
PEUGEOT      1706H2
PEUGEOT      1731EK
PEUGEOT      1731HL
PEUGEOT      1731HN
PEUGEOT      1731HP
PEUGEOT      1731HQ
PEUGEOT      1731HR
PEUGEOT      1731JR
PEUGEOT      1731NN
PEUGEOT      1731NQ
PEUGEOT      1731P9
PEUGEOT      1731PQ
PEUGEOT      1731PR
PEUGEOT      1731R0
PEUGEOT      1731T4
PEUGEOT      1731T5
PEUGEOT      1731T6

Zastosowanie KATALIZATOR CITROEN C4/ 307 1,6 16V 27-6095 MAXGEAR w samochodach:

Katalizator wydechowy


Ten element układu wydechowego potocznie nazywany jest konwerterem katalitycznym. Jego celem jest zmniejszenie ilości szkodliwych substancji w wydostających się na zewnątrz spalinach. Obecność tej części w układzie regulowana jest przez przepisy dotyczące norm czystości spalin. Im nowsze auto, tym przepisy bardziej surowe.

Katalizator jest dość delikatnym elementem układu. Na jego pracę i żywotność wpływają czynniki, takie jak niesprawne przewody wysokiego napięcia, zużyte świece zapłonowe, nierówna praca silnika. Niedopalone paliwo jest wówczas docierane w katalizatorze, co może spowodować jego awarię.

Ważne jest również to, aby nie wjeżdżać gwałtownie w kałuże. Zimna woda w kontakcie z rozgrzanym katalizatorem może doprowadzić do pęknięcia ceramicznego wkładu.

Objawem, który sygnalizuje uszkodzenie katalizatora, jest spadek mocy silnika i charakterystyczny hałas dobiegający spod podwozia (przypomina grzechotanie lub dzwonienie). Nieprawidłowość sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Usunięcie awarii poprzez wycięcie katalizatora i wstawienie w jego miejsce kawałka rury poskutkuje "nieprzejściem" kolejnego badania technicznego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.