Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » katalizator » 27-6137 maxgear

KATALIZATOR VW POLO/ LUPO/ IBIZA/ CORDOBA 1,0-1,4 27-6137 MAXGEAR

27-6137 KATALIZATOR VW POLO/ LUPO/ IBIZA/ CORDOBA 1,0-1,4 MAXGEAR
maxgear 27-6137
453.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

27-6137

producent:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KATALIZATOR VW POLO/ LUPO/ IBIZA/ CORDOBA 1,0-1,4 27-6137 MAXGEAR

KATALIZATOR VW POLO/ LUPO/ IBIZA/ CORDOBA 1,0-1,4 EURO3

KATALIZATOR VW POLO/ LUPO/ IBIZA/ CORDOBA 1,0-1,4 27-6137 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE KATALIZATOR VW POLO/ LUPO/ IBIZA/ CORDOBA 1,0-1,4 27-6137 producenta MAXGEAR

SEAT

030253052AX, 3025352AX

VOLKSWAGEN

030253052AX, 3025352AX

numery OEM:
SEAT      030253052AX
SEAT      3025352AX
VOLKSWAGEN      030253052AX
VOLKSWAGEN      3025352AX

Zastosowanie KATALIZATOR VW POLO/ LUPO/ IBIZA/ CORDOBA 1,0-1,4 27-6137 MAXGEAR w samochodach:

Katalizator wydechowy


Ten element układu wydechowego potocznie nazywany jest konwerterem katalitycznym. Jego celem jest zmniejszenie ilości szkodliwych substancji w wydostających się na zewnątrz spalinach. Obecność tej części w układzie regulowana jest przez przepisy dotyczące norm czystości spalin. Im nowsze auto, tym przepisy bardziej surowe.

Katalizator jest dość delikatnym elementem układu. Na jego pracę i żywotność wpływają czynniki, takie jak niesprawne przewody wysokiego napięcia, zużyte świece zapłonowe, nierówna praca silnika. Niedopalone paliwo jest wówczas docierane w katalizatorze, co może spowodować jego awarię.

Ważne jest również to, aby nie wjeżdżać gwałtownie w kałuże. Zimna woda w kontakcie z rozgrzanym katalizatorem może doprowadzić do pęknięcia ceramicznego wkładu.

Objawem, który sygnalizuje uszkodzenie katalizatora, jest spadek mocy silnika i charakterystyczny hałas dobiegający spod podwozia (przypomina grzechotanie lub dzwonienie). Nieprawidłowość sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Usunięcie awarii poprzez wycięcie katalizatora i wstawienie w jego miejsce kawałka rury poskutkuje "nieprzejściem" kolejnego badania technicznego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.