
| Ciśnienie [bar] | 1,4 |
| nr EAN | 5902659725387 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pokrywa / Osłona 28-0379 MAXGEAR
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
A110 II, A290
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
5000395208, 7700760508, 7700805031, 7700808836, 8304401790, 8952006707
2151600QAA, 2151600QAB, 7700805031
4402429
| NISSAN | 21516-00QAA | |
| NISSAN | 21516-00QAB | |
| NISSAN | 7700805031 | |
| OPEL | 4402429 | |
| RENAULT | 5000395208 | |
| RENAULT | 7700760508 | |
| RENAULT | 7700805031 | |
| RENAULT | 7700808836 | |
| RENAULT | 8304401790 | |
| RENAULT | 8952006707 | |
| VAUXHALL | 9110429 |
Zastosowanie Pokrywa / Osłona 28-0379 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Pokrywa / Osłona 28-0379 MAXGEAR:
Praca silnika spalinowego w samochodzie osobowym czy ciężarowym wiąże się z procesem gwałtownego spalania mieszanki paliwowej. W takim procesie następuje znaczny wzrost temperatury zarówno otoczenia, jak i elementów samej jednostki napędowej. Aby nie doszło do jej uszkodzenia na skutek przegrzania konieczne jest stosowanie odpowiedniego układu chłodzenia. Integralną częścią i jednocześnie najważniejszym elementem takich układów są chłodnice cieczy. Wbrew powszechnemu przekonaniu nie są to jedynie zbiorniki z płynem chłodzącym. Są to złożone konstrukcje z zamkniętym obiegiem cieczy, które pełnią rolę podobną do wymienników ciepła.
Budowa i działanie chłodnicy wodnej
Proces chłodzenia silnika wielu osobom kojarzy się z obniżaniem jego temperatury aż do poziomu całkowitego wychłodzenia. W rzeczywistości zadaniem chłodnicy cieczy nie jest ostudzenie jednostki napędowej, ale utrzymanie jej temperatury na określonym poziomie. Jest to konieczne z uwagi na fakt, że zimny silnik pracuje mniej sprawnie.
Samochodowe chłodnice cieczy są zbudowane ze zbiornika i wężownicy, przez którą przepływa medium odpowiedzialne za wymianę energii cieplnej. Ciecz przepływa przez silnik wchłaniając ciepło, a następnie oddaje je za pośrednictwem wymiennika. Dodatkowym wsparciem przy tej wymianie jest wentylator. Ciepło oddawane przez chłodnicę jest wykorzystywane do ogrzewania wnętrza kabiny samochodu.
Chłodnice wody w naszym asortymencie
W asortymencie naszego sklepu znajduje się wiele modelu chłodnice płynu chłodzącego przeznaczonych do utrzymywania optymalnej temperatury jednostki napędowej. Oferujemy także chłodnice oleju, które mogą być montowane jako uzupełnienie tradycyjnego układu chłodzenia. Dostępne modele marek takich jak Elring, NRF czy Easy Fit są przeznaczone do montażu w pojazdach, w których dynamiczna jazda powoduje znacznie intensywniejsze nagrzewanie się silnika. Polecamy też tradycyjne chłodnice cieszy do różnych modeli samochodów, które pełnią standardowe zadania związane z pracą układu chłodzenia.