Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Iveco S-WAY AD190S34FP CNG (2019-???) 340km » 30-0004 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco S-way Ad190s34fp Cng (2019-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy 30-0004 MAXGEAR

30-0004 Koło pasowe, wał korbowy MAXGEAR
maxgear 30-0004
Koło pasowe, wał korbowy 30-0004
309.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

11237793882/MG

numer części:

30-0004

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ø koła pasowego [mm]172,0
Wysokość 1 [mm]48,0
Wysokość 2 [mm]75,0
Ciężar [kg]2,8
nr EAN5907558528466
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 30-0004 MAXGEAR

KOĂşO PASOWE WAĂşU KORBOWEGO BMW
numery OEM:
BMW      11237787304
BMW      11237790921
BMW      11237793882
BMW      11237801977
BMW      11237805696

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 30-0004 MAXGEAR w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.