
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Wydatek [l/h] | 500 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Wydatek [l/h] | 500 |
Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA) 470319 MAXGEAR
| AUDI | 2Q0 965 567 | |
| AUDI | 5G0 965 567 A | |
| AUDI | 5Q0 965 567 | |
| SEAT | 2Q0 965 567 | |
| SEAT | 5Q0 965 567 | |
| SKODA | 2Q0 965 567 | |
| SKODA | 5G0 965 567 A | |
| SKODA | 5Q0 965 567 | |
| VOLKSWAGEN | 2Q0 965 567 | |
| VOLKSWAGEN | 5G0 965 567 A | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 965 567 |
Zastosowanie POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA) 470319 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.