Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 33S14, 35S14, 35C14, 38S14 (2016.04-???) 136km » 470319 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 33s14, 35s14, 35c14, 38s14 (2016.04-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA) 470319 MAXGEAR

470319 POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA) MAXGEAR
maxgear 470319
153.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

470319

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Ciśnienie [bar]0,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łącznikiem
Wydatek [l/h]500
Napięcie [V]12
Ciśnienie [bar]0,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łącznikiem
Wydatek [l/h]500

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA) 470319 MAXGEAR

POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA)
numery OEM:
AUDI      2Q0 965 567
AUDI      5G0 965 567 A
AUDI      5Q0 965 567
SEAT      2Q0 965 567
SEAT      5Q0 965 567
SKODA      2Q0 965 567
SKODA      5G0 965 567 A
SKODA      5Q0 965 567
VOLKSWAGEN      2Q0 965 567
VOLKSWAGEN      5G0 965 567 A
VOLKSWAGEN      5Q0 965 567

Zastosowanie POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA) 470319 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.