Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Fiat UNO (146_, 158_) 1.3 Turbo i.e. (1985.04-1989.08) 105km » 470326 maxgear
wybrany samochód: 
Fiat Uno (146_, 158_) 1.3 Turbo I.e. (1985.04-1989.08) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

POMPA WODY VW CYRKULACJI CIECZY 2,0TFSI/2,8FSI/3,0TDI 470326 MAXGEAR

470326 POMPA WODY VW CYRKULACJI CIECZY 2,0TFSI/2,8FSI/3,0TDI MAXGEAR
maxgear 470326
143.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:3 szt.
:1 szt. wysyłka Czwartek
:1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

470326

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
Tryb pracyelektryczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY VW CYRKULACJI CIECZY 2,0TFSI/2,8FSI/3,0TDI 470326 MAXGEAR

POMPA WODY VW CYRKULACJI CIECZY 2,0TFSI/2,8FSI/3,0TDI
numery OEM:
AUDI      06H 121 601 G
AUDI      06H 121 601 K
AUDI      06H 121 601 N
SEAT      06H 121 601 G
SEAT      06H 121 601 K
SEAT      06H 121 601 N
SKODA      06H 121 601 G
SKODA      06H 121 601 K
SKODA      06H 121 601 N
VOLKSWAGEN      06H 121 601 G
VOLKSWAGEN      06H 121 601 K
VOLKSWAGEN      06H 121 601 N
LAMBORGHINI      06H 121 601 N
BENTLEY      06H 121 601 K
BENTLEY      06H 121 601 N

Zastosowanie POMPA WODY VW CYRKULACJI CIECZY 2,0TFSI/2,8FSI/3,0TDI 470326 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.