Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco DAILY LINE Autobus 40C17, 50C17, 60C17 (2014.06-2016.10) 170km » 48-0064 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Daily Line Autobus 40c17, 50c17, 60c17 (2014.06-2016.10) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0064 MAXGEAR

48-0064 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0064

przewidywany termin wysyłki: ?

Środa:2 szt.
: >10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-1004

numer części:

48-0064

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Ograniczenia producentaHub Height 98,5mm
Ciśnienie [bar]72
Ciężar netto [kg]2,2
nr EAN5907558503036
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0064 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. VW POLO 94-/ LUPO 98- 100BAR
numery OEM:
FORD      1113038
FORD      1766349
FORD      98VW-3A674-AA
FORD      RM98VW-3A674-AA
SEAT      6X0422154
SEAT      6X0422154X
SKODA      6X0422154
SKODA      6X0422154X
VOLKSWAGEN      030145157D
VOLKSWAGEN      1J0422152K
VOLKSWAGEN      6N0422154E
VOLKSWAGEN      6N0422155E
VOLKSWAGEN      6X0422154
VOLKSWAGEN      6X0422154X

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0064 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.