Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford KUGA II (DM2) 2.0 TDCi 4x4 (2013.03-???) 136km » 48-0153 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Kuga Ii (dm2) 2.0 Tdci 4x4 (2013.03-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0153 MAXGEAR

48-0153 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0153
333.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2169

numer części:

48-0153

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar]110
Ograniczenia producentaKAYABA
Nowa część bez depozytu
nr EAN5902659771988
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0153 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. AUDI Q7 06-/ TOUAREG 02- 120BAR
numery OEM:
AUDI      7L6 422 154 D
AUDI      7L6 422 154 E
AUDI      7L8 422 154
AUDI      7L8 422 154 D
VOLKSWAGEN      7L6 422 154
VOLKSWAGEN      7L6 422 154 A
VOLKSWAGEN      7L6 422 154 B
VOLKSWAGEN      7L6 422 154 C
VOLKSWAGEN      7L6 422 154 D
VOLKSWAGEN      7L6 422 154 E
VOLKSWAGEN      7L8 422 154
VOLKSWAGEN      7L8 422 154 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0153 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.