Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 2.0 TDI (2013.05-2020.10) 110km » 49-1204 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 2.0 Tdi (2013.05-2020.10) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1204 MAXGEAR

49-1204 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1204
Wał napędowy 49-1204
295.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:4 szt.
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3089MG

numer części:

49-1204

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła27
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.39
Długość [mm]1045
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]57,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm]102,0
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]88,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
Wymiar gwintuM22x1,5
Długość 2 [mm]430,0
nr EAN5902659719911
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1204 MAXGEAR

PËúOî RENAULT TRAFIC 06- 2,5DCI/VIVARO PR
numery OEM:
OPEL      4417909
OPEL      93856307
RENAULT      7711368832
RENAULT      8200452273
VAUXHALL      93856307
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1204 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.