Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) (1985.09-1989.08) 70km » 49-1881 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii Station Wagon (c1_v, C3_v) 1.5 (c12v) (1985.09-1989.08) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1881 MAXGEAR

49-1881 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1881
Wał napędowy 49-1881
49-1881
267.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 14.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

27-3196MG

numer części:

49-1881

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Długość [mm]668
otwór Ø [mm]10,3
Wymiar gwintuM24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]69
Ilość zębów, pierścień ABS48
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]86
Ø pierścienia ABS [mm]83
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]88
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]101,6
nr EAN5902659758842
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1881 MAXGEAR

PËúOî BMW E87/E90 116-120D/318-320D TYú PR
numery OEM:
BMW      33 21 7 533 446
BMW      33 21 7 537 716
BMW      33 21 7 547 074
BMW      33 21 7 547 076
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1881 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.