Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro (1995.01-2000.11) 150km » 49-2264 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 1.8 T Quattro (1995.01-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2264 MAXGEAR

49-2264 Wał napędowy MAXGEAR
265.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.
: >10 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3228MG

numer części:

49-2264

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Uzębienie zewnętrzne od strony koła42
Długość [mm]493
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]76,50
Średnica przegubu po stronie koła [mm]100,0
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]123,0
Wymiar gwintuM16x1,5F
otwór Ø [mm]10,50
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]104,00
nr EAN5903364341398
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2264 MAXGEAR

PËúOî AUDI A7/A8/Q5 08- LE/PR
numery OEM:
AUDI      8R0407271A
AUDI      8R0407271C
SEAT      8R0407271A
SEAT      8R0407271C
SKODA      8R0407271A
SKODA      8R0407271C
VOLKSWAGEN      8R0407271A
VOLKSWAGEN      8R0407271C
VOLKSWAGEN      8R0407271CX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2264 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.