Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco DAILY II Platforma / podwozie 35-12 (13110131, 13110211, 13110231, 13110311, 13110312,... (1990.01-1996.04) 116km » 49-2275 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Platforma / Podwozie 35-12 (13110131, 13110211, 13110231, 13110311, 13110312,... (1990.01-1996.04) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2275 MAXGEAR

49-2275 Wał napędowy MAXGEAR
326.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:3 szt.
:10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numery handlowe:

27-3239MG

numer części:

49-2275

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła30
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.27
Długość [mm]891
Ilość zębów, pierścień ABS49
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]65,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm]86,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]82,00
Wymiar gwintuM27X1,5
Długość 2 [mm]37,0
nr EAN5903364341503
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2275 MAXGEAR

PËúOî BMW 3 E90/E91/E92 05- PR
numery OEM:
BMW      31607544436
BMW      31607558950
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2275 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.