Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2382 maxgear

Wał napędowy 49-2382 MAXGEAR

49-2382 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-2382
Wał napędowy 49-2382
49-2382
266.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.
: >10 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 7 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3346MG

numer części:

49-2382

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 749
Wymiar gwintu M24x2
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 31
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 41
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 57,5
Długość 2 [mm] 76
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 94,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 41
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 95,5
nr EAN 5903364352592
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2382 MAXGEAR

PËúOî FORD TRANSIT CUSTOM 2,2TDCI LE

Wał napędowy 49-2382 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy 49-2382 producenta MAXGEAR

FORD

1774279, 1841533, 2009676, BK213B437AA, BK213B437AB, RMBK213B437A1B

numery OEM:
FORD      1774279
FORD      1841533
FORD      2009676
FORD      BK21-3B437-AA
FORD      BK21-3B437-AB
FORD      RMBK21-3B437-A1B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2382 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.