Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Volkswagen TRANSPORTER T4 Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7 2.8 VR6 (2000.04-2003.04) 204km » 49-2456 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T4 Autobus (70b, 70c, 7db, 7dk, 70j, 70k, 7dc, 7 2.8 Vr6 (2000.04-2003.04) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2456 MAXGEAR

49-2456 Wał napędowy MAXGEAR
303.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3420MG

numer części:

49-2456

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]595,5
Wymiar gwintuM24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła30
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.25
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]52
Długość 2 [mm]57,5
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]84,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]92
nr EAN5903364353322
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2456 MAXGEAR

PËúOî OPEL ASTRA J 1,7CDTI LE
numery OEM:
OPEL      13250834
OPEL      13335135
OPEL      13396740
OPEL      3 74 556
OPEL      3 74 885
OPEL      53 74 054
OPEL      95520479
OPEL      95520497
VAUXHALL      13250834
VAUXHALL      13335135
VAUXHALL      13396740
VAUXHALL      3 74 556
VAUXHALL      3 74 885
VAUXHALL      53 74 054
VAUXHALL      95520479
VAUXHALL      95520497
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2456 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.