Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2461 maxgear

Wał napędowy 49-2461 MAXGEAR

49-2461 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-2461
Wał napędowy 49-2461
49-2461
258.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 21.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3425MG

numer części:

49-2461

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 618
Wymiar gwintu M24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 30
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53
Długość 2 [mm] 79
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 90,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 91,7
nr EAN 5903364353377
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2461 MAXGEAR

PËúOî OPEL INSIGNIA A 2,0T/2,0CDTI LE 618MM

Wał napędowy 49-2461 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Wał napędowy 49-2461 producenta MAXGEAR

OPEL

13219092, 13348258, 374829, 374922, 375057, 93169644

numery OEM:
OPEL      13219092
OPEL      13348258
OPEL      3 74 829
OPEL      3 74 922
OPEL      3 75 057
OPEL      93169644
VAUXHALL      13219092
VAUXHALL      13348258
VAUXHALL      3 74 829
VAUXHALL      3 74 922
VAUXHALL      3 75 057
VAUXHALL      93169644
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2461 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.