Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mitsubishi CORDIA (A21_A, AB, AC) 1.6 Turbo (A212A) (1982.10-1985.05) 114km » 49-2558 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Cordia (a21_a, Ab, Ac) 1.6 Turbo (a212a) (1982.10-1985.05) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2558 MAXGEAR

49-2558 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-2558
Wał napędowy 49-2558
359.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3523MG

numer części:

49-2558

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]497
otwór Ø [mm]10,3
Wymiar gwintuM14x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła33
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]53
Ilość zębów, pierścień ABS45
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]113,8
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]88
nr EAN5903364354343
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2558 MAXGEAR

PËúOî VW PASSAT LE 497MM AUDI A4
numery OEM:
AUDI      8D0 407 271 AC
AUDI      8D0 407 271 BE
AUDI      8D0 407 271 DM
AUDI      8D0 407 451 DX
VOLKSWAGEN      8D0 407 271 BE
VOLKSWAGEN      8D0 407 271 DM
VOLKSWAGEN      8D0 407 451 DX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2558 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.