
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wymiar gwintu | M20 x 1,5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 23 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 30 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 49 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,2 |
| Wersja | 8 Balls/Sfere |
| Materiał osłony | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wymiar gwintu | M20 x 1,5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 23 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 30 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 49 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,2 |
| Wersja | 8 Balls/Sfere |
| Materiał osłony | Guma |
Dodatkowe informacje o produkcie PRZEGUB ZEW. RENAULT CLIO IV 0,9TCE 23Z/49MM/30Z 49-3235 MAXGEAR
| RENAULT | 39 10 173 55R |
Zastosowanie PRZEGUB ZEW. RENAULT CLIO IV 0,9TCE 23Z/49MM/30Z 49-3235 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o PRZEGUB ZEW. RENAULT CLIO IV 0,9TCE 23Z/49MM/30Z 49-3235 MAXGEAR:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.