Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Volvo FH III 460 AERO (2024-???) 460km » 52-0500 maxgear
wybrany samochód: 
Volvo Fh Iii 460 Aero (2024-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0500 MAXGEAR

52-0500 Przewód hamulcowy elastyczny MAXGEAR
maxgear 52-0500
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

52-0500

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość całkowita [mm]765
Długość 1/Długość 2 [mm]705
Rozmiar gwintu 1F10x1
Rozmiar gwintu 2Banjo
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość 1 [mm]705
Długość 2 [mm]765
Rozmiar gwintu 1F10x1
Rozmiar gwintu 2Banjo
sparowany numer artykułu52-0499
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość 1 [mm]705
Długość 2 [mm]765
Rozmiar gwintu 1F10x1
Rozmiar gwintu 2Banjo
sparowany numer artykułu52-0499

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0500 MAXGEAR

PRZEWËD HAM. ELAST. HYUNDAI P. SONATA/ XG 98-05 PR
numery OEM:
HYUNDAI      58732-38010
HYUNDAI      58732-39001
HYUNDAI      58732-3D000
KIA      58732-3D000

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0500 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 52-0500 MAXGEAR:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2022-10-24
 5/5
jak na razie jest okej.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.