Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI (2012.11-???) 150km » 58-0044 maxgear
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iii Combi (5e5, 5e6) 2.0 Tdi (2012.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 58-0044 MAXGEAR

58-0044 Korpus przepustnicy MAXGEAR
maxgear 58-0044
238.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

58-0044

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez kontroli jazdy
Ilość biegunów7
Średnica [mm]56
nr EAN5907558563535
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 58-0044 MAXGEAR

PRZEPUSTNICA VW GOLF 1.6 97-
numery OEM:
AUDI      06A133064J
SEAT      06A133064J
SKODA      06A133064J
VOLKSWAGEN      06A133064J
VAG      06A133064J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 58-0044 MAXGEAR w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.