Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 58-0088 maxgear

Korpus przepustnicy 58-0088 MAXGEAR

58-0088 Korpus przepustnicy MAXGEAR
343.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.
:10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

58-0088

dostawca:

MAXGEAR

nr EAN 5902659709899

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 58-0088 MAXGEAR

PRZEPUSTNICA AUDI A6 2.7TDI/3.0TDI 04-

Korpus przepustnicy 58-0088 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Korpus przepustnicy 58-0088 producenta MAXGEAR

AUDI

059145950A, 059145950D, 059145950H, 059145950R, 59145950A, 59145950D, 59145950H, 59145950R

VOLKSWAGEN

059145950A, 059145950D, 059145950H, 059145950R, 59145950A, 59145950D, 59145950H, 59145950R

numery OEM:
AUDI      059145950A
AUDI      059145950D
AUDI      059145950H
AUDI      059145950R
AUDI      59145950A
AUDI      59145950D
AUDI      59145950H
AUDI      59145950R
VOLKSWAGEN      059145950A
VOLKSWAGEN      059145950D
VOLKSWAGEN      059145950H
VOLKSWAGEN      059145950R
VOLKSWAGEN      59145950A
VOLKSWAGEN      59145950D
VOLKSWAGEN      59145950H
VOLKSWAGEN      59145950R

Zastosowanie Korpus przepustnicy 58-0088 MAXGEAR w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.