
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Napięcie [V] | 11 |
| Technika połączeń | 4 mm PIN |
| Długość całkowita [mm] | 107 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Natężenie prądu [A] | 15 |
| Zbieżność stożka | 63 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| nr EAN | 5902659763990 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0088 MAXGEAR
| BMW | 12 23 2 248 059 | |
| FORD | 1H5Z-18C636-AA | |
| OPEL | 12 14 018 | |
| OPEL | 93 171 875 | |
| OPEL | 95 508 485 | |
| ROVER | NCC100120 | |
| ROVER | NCC100120L |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0088 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0088 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.