Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) (2000.11-2005.10) 139km » 69-0681 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda Mx-5 Ii (nb) 1.8 16v (nb8c) (2000.11-2005.10) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0681 MAXGEAR

69-0681 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:6 szt.
:10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-304037

numer części:

69-0681

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Rodzaj mocowaniawiszący
Gwint wewnętrzny [mm]M16x1,5
Gwint zewn. [mm]M14x1,5
Długość [mm]210
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
parzyste numery artykułów33484 01
nr EAN5901619540602
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0681 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. FIAT DUCATO 06- PR
numery OEM:
CITROËN      16 109 763 80
CITROËN      3817 70
FIAT      1376345080
FIAT      77364009
PEUGEOT      16 109 763 80
PEUGEOT      3817 70

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0681 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0681 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.