Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.8 D (C64A) (1988.04-1992.05) 60km » 69-0754 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.8 D (c64a) (1988.04-1992.05) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0754 MAXGEAR

69-0754 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-304043

numer części:

69-0754

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Długość [mm]115
Rozmiar gwintu 1M10x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
parzyste numery artykułów216 020 0016
nr EAN5901619564059
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0754 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. FIAT GRANDE PUNTO 05- LE
numery OEM:
ALFA ROMEO      77363829
CITROËN      16 109 371 80
CITROËN      3817.86
FIAT      77363829
FIAT      77364568
OPEL      16 03 544
OPEL      16 09 457
PEUGEOT      16 10 937 180
PEUGEOT      3817.86
VAUXHALL      16 03 544
VAUXHALL      16 09 457

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0754 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0754 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.