Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0933 maxgear

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0933 MAXGEAR

69-0933 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
maxgear 69-0933

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-305053

numer części:

69-0933

dostawca:

MAXGEAR

Długość [mm] 294
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,600
nr EAN 5903364316563

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0933 MAXGEAR

DRą»EK KIER. FORD FOCUS/ C-MAX/ KUGA II/ V40 LE/PR

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0933 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0933 producenta MAXGEAR

FORD

1714484, 1715414, 1780104

VOLVO

31317779

numery OEM:
FORD      1 714 484
FORD      1 715 414
FORD      1 780 104
VOLVO      31317779
FORD USA      1 714 484
FORD USA      1 715 414
FORD USA      1 780 104
FORD USA      AV6C3L519AA
FORD USA      AV6C3L519BA
ETSONG      06.RE.717

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0933 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0933 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.