Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco TRAKKER I AD440T41P (2004-2012) 411km » 69-1190 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad440t41p (2004-2012) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŃC. DR. KIER. BMW 3 E90 2,0-3,0 05- LE 69-1190 MAXGEAR

69-1190 KOŃC. DR. KIER. BMW 3 E90 2,0-3,0 05- LE MAXGEAR
maxgear 69-1190
57.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-1190

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]124
Rozmiar gwintu 1M14 x 1,5
Rozmiar gwintu 2M14 x 1,5
sparowany numer artykułu69-1191
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]124
Rozmiar gwintu 1M14 x 1,5
Rozmiar gwintu 2M14 x 1,5
sparowany numer artykułu69-1191

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃC. DR. KIER. BMW 3 E90 2,0-3,0 05- LE 69-1190 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. BMW 3 E90 2,0-3,0 05- LE
numery OEM:
BMW      32 10 6 769 073
BMW      32 10 6 793 623
BMW      6 769 073
BMW      6 793 623

Zastosowanie KOŃC. DR. KIER. BMW 3 E90 2,0-3,0 05- LE 69-1190 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o KOŃC. DR. KIER. BMW 3 E90 2,0-3,0 05- LE 69-1190 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.