
| Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Ilość na oś | 2 |
| Średnica [mm] | 60,5 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 39477 01 |
| nr EAN | 5901619501382 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-2199 MAXGEAR
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
7L0407182C, 7L0407182E
7L0407182C, 7L0407182E, 95534124203, 95534124204
7L0407182C, 7L0407182E
| AUDI | 7L0 407 182 C | |
| AUDI | 7L0 407 182 E | |
| PORSCHE | 7L0 407 182 C | |
| PORSCHE | 7L0 407 182 E | |
| PORSCHE | 955 341 242 03 | |
| PORSCHE | 955 341 242 04 | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 407 182 C | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 407 182 E |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-2199 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.