Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W, FV1A) (2014.09-???) 110km » 72-3123 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 110 Fwd (fv0r, Fv0w, Fv1a) (2014.09-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-3123 MAXGEAR

72-3123 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-3123
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-408023

numer części:

72-3123

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyOś przednia
Rozmiar gwintu 1M16x1,5
Rozmiar gwintu 2M45x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
nr EAN5902659726858
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-3123 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA RENAULT P. MASTER 10- LE/PR DOLNEGO
numery OEM:
OPEL      44 19 219
OPEL      47 01 627
OPEL      93197233
OPEL      95519341
RENAULT      40 16 113 63R
RENAULT      40 16 134 16R
RENAULT      82 00 688 877
VAUXHALL      44 19 219
VAUXHALL      47 01 627
VAUXHALL      93197233
VAUXHALL      95519341
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-3123 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.