
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza wzdłużnego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Ilość na oś | 2 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 43359 01 |
| nr EAN | 5902659789235 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-3465 MAXGEAR
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
3C0505541
3C0505541
3C0505541
3C0505541
| AUDI | 3C0 505 541 | |
| SEAT | 3C0 505 541 | |
| SKODA | 3C0 505 541 | |
| VOLKSWAGEN | 3C0 505 541 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-3465 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.