
| Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
| Ilość na oś | 2 |
| nr EAN | 5903364318710 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-3646 MAXGEAR
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
8K0407183D, 8K0407183F, 8K0407183G
8K0407183G
| AUDI | 8K0 407 183 D | |
| AUDI | 8K0 407 183 F | |
| AUDI | 8K0 407 183 G | |
| PORSCHE | 8K0 407 183 G | |
| VOLKSWAGEN | 8K0 407 183 D | |
| VOLKSWAGEN | 8K0 407 183 F | |
| VOLKSWAGEN | 8K0 407 183 G | |
| FAW-AUDI | 8K0 407 183 D | |
| FAW-AUDI | 8K0 407 183 F |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-3646 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.