Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Toyota URBAN CRUISER (_P1_) 1.4 D-4D 4WD (NLP115_, NLP115R) (2009.01-2014.04) 90km » 72-4234 maxgear
wybrany samochód: 
Toyota Urban Cruiser (_p1_) 1.4 D-4d 4wd (nlp115_, Nlp115r) (2009.01-2014.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ŁOŻYSKO PODUSZKI AMORT. LEXUS HS250H 09- (JP) 72-4234 MAXGEAR

72-4234 ŁOŻYSKO PODUSZKI AMORT. LEXUS HS250H 09- (JP) MAXGEAR
maxgear 72-4234
16.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4234

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ŁOŻYSKO PODUSZKI AMORT. LEXUS HS250H 09- (JP) 72-4234 MAXGEAR

ĂşOÂťYSKO PODUSZKI AMORT. LEXUS HS250H 09- (JP)
numery OEM:
TOYOTA      48619-28010

Zastosowanie ŁOŻYSKO PODUSZKI AMORT. LEXUS HS250H 09- (JP) 72-4234 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ŁOŻYSKO PODUSZKI AMORT. LEXUS HS250H 09- (JP) 72-4234 MAXGEAR:

Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.