Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Opel ASTRA F CLASSIC liftback (T92) 1.4 i (M08, M68, F08, F68) (1998.01-2002.08) 60km » 72-4831 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Astra F Classic Liftback (t92) 1.4 I (m08, M68, F08, F68) (1998.01-2002.08) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SWORZEŃ WAHACZA LANCIA P. THEMA 11-14/ 300C 04- LE/PR 72-4831 MAXGEAR

72-4831 SWORZEŃ WAHACZA LANCIA P. THEMA 11-14/ 300C 04- LE/PR MAXGEAR
maxgear 72-4831
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-4831

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyna dole
Wymiar gwintuM14x1,5
Wymiar stożka [mm]19
Rodzaj wahaczado wahacza poprzecznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z nakrętką
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyna dole
Wymiar gwintuM14x1,5
Wymiar stożka [mm]19
Rodzaj wahaczado wahacza poprzecznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z nakrętką

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SWORZEŃ WAHACZA LANCIA P. THEMA 11-14/ 300C 04- LE/PR 72-4831 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA LANCIA P. THEMA 11-14/ 300C 04- LE/PR
numery OEM:
CHRYSLER      68159271AA
CHRYSLER      K68159271AA
LANCIA      K05290539AB
LANCIA      K68159271AA

Zastosowanie SWORZEŃ WAHACZA LANCIA P. THEMA 11-14/ 300C 04- LE/PR 72-4831 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.