
| Grubość [mm] | 50,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 13,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 65,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 30,0 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Ciężar [kg] | 0,302 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5903364338299 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-5021 MAXGEAR
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
5Q0407183E, 5Q0407183G, 5Q0407183J, 5Q0407183L, 5Q0407183M
5Q0407183D, 5Q0407183E, 5Q0407183G, 5Q0407183L, 5Q0407183M
5Q0407183D, 5Q0407183E, 5Q0407183G, 5Q0407183L, 5Q0407183M
5Q0407183C, 5Q0407183E, 5Q0407183G, 5Q0407183L
| AUDI | 5Q0 407 183 D | |
| AUDI | 5Q0 407 183 E | |
| AUDI | 5Q0 407 183 G | |
| AUDI | 5Q0 407 183 L | |
| AUDI | 5Q0 407 183 M | |
| SEAT | 5Q0 407 183 E | |
| SEAT | 5Q0 407 183 G | |
| SEAT | 5Q0 407 183 J | |
| SEAT | 5Q0 407 183 L | |
| SEAT | 5Q0 407 183 M | |
| SKODA | 5Q0 407 183 C | |
| SKODA | 5Q0 407 183 E | |
| SKODA | 5Q0 407 183 G | |
| SKODA | 5Q0 407 183 L | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 183 D | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 183 E | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 183 G | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 183 L | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 183 M |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-5021 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.